GRATIS VERZENDING BINNEN NL

U betaalt bij ons geen verzendkosten voor verzending binnen Nederland. Verzending naar andere Europese landen is ook mogelijk, waarbij wel verzendkosten van toepassing zijn.

VERZENDING DEZELFDE DAG

Bestelt u op werkdagen voor 18:00u, dan versturen wij uw bestelling nog dezelfde dag via PostNL. Bestelt u op zaterdag of zondag? Dan wordt uw bestelling op maandag door ons verzonden. Dit houdt normaliter in dat u de volgende dag het pakketje in huis heeft!!

Binnen Nederland bezorgt PostNL uw bestelling de eerstvolgende bezorgdag. PostNL bezorgt pakketten van maandag t/m zaterdag en brievenbus pakketjes van dinsdag t/m zaterdag. Cijfers over de betrouwbaarheid van PostNL leest u hier.

NIET THUIS VOOR AFLEVERING?

PostNL levert pakjes die door de brievenbus passen af van dinsdag tot en met zaterdag. Pakketten worden daarnaast ook op maandag afgeleverd. Indien u niet thuis bent voor aflevering van een pakket dat niet door de brievenbus past, is dat geen probleem. De PostNL bezorger kan besluiten uw pakket bij uw buren af te leveren, of bij het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt te brengen. Hier ligt het pakket 1 week klaar om te worden afgehaald.

VRAGEN OVER ONZE BEZORGING?

Heeft een vraag over onze verzendmethoden of levertijden die op deze pagina nog niet beantwoord werd? Aarzel dan niet en stel uw vraag aan onze vriendelijke klantenservice.

Heeft u per abuis het verkeerde product besteld of bent u niet tevreden met uw aankoop? Geen zorgen: u kunt uw aankoop gewoon terugsturen en naar wens laten omruilen of terugbetaald krijgen.

30 DAGEN BEDENKTIJD

U heeft vanaf het moment van bezorging 30 dagen de tijd om te beoordelen of u het product wilt gaan gebruiken, of dat u het product wilt terugsturen. U mag het product hiervoor uit de verpakking halen en passen en testen zoals dat ook in een winkel zou mogen. Besluit u het product te houden en in gebruik te nemen, gaat de garantietermijn van het artikel in.

Uw retourzending verpakken
Kiest u ervoor uw bestelling retour te zenden, dan dient u het product goed te verpakken in een stevige verzendverpakking om beschadiging tijdens transport te voorkomen. Let op dat producten die u retourneert onbeschadigd en compleet moeten zijn en in hun originele onbeschadigde verpakking moeten zitten, anders kunnen deze niet geaccepteerd worden.

Hierop kunt op het formulier aangeven of u het aankoopbedrag teruggestort wilt krijgen of liever voor een ander artikel wilt ruilen. U heeft bij terugbetaling recht op het volledige aankoopbedrag, inclusief alle verplichte kosten die u heeft betaald om het artikel geleverd te krijgen, zoals eventuele verzendkosten. De kosten voor optionele verzendservices worden niet vergoed.

WIE BETAALT DE RETOURKOSTEN?

USB-HUBS.nl
Wij betalen de retourkosten indien één van onderstaande situaties van toepassing is:
- U heeft een ander product ontvangen dan u had besteld
- U heeft een product ontvangen dat afwijkt van de productinformatie

Meld het probleem binnen 48 uur na ontvangst van uw pakket aan onze klantenservice, zodat wij u optimaal van dienst kunnen zijn. Stuur in dit geval niets zonder overleg retour, wacht onze instructies af. Kosten die u zonder overleg maakt, kunnen niet worden vergoed.

Klant
De verzendkosten komen voor uw rekening indien één van onderstaande situaties van toepassing is:
- U heeft per ongeluk een onjuist product besteld
- U bent niet tevreden over het bestelde product

Hoogte retourkosten
De hoogte van de kosten van het terugsturen van uw bestelling hangen af van de verzendmethode en of u binnen Nederland of vanuit het buitenalnd retourneert. Deze kosten kunt u voor aankoop controleren op de website van uw verzender. Wij adviseren u altijd te kiezen voor een verzendmethode met de mogelijkheid uw pakket te traceren.

Gebruik voor het retourneren van uw bestelling onderstaand retouradres:

USB-HUBS Retour (Webshop)
Cypresbaan 3
2908LT Capelle Aan Den IJssel

HEEFT U NOG VRAGEN?

Heeft u een vraag over ruilen of retourneren die op deze pagina nog niet beantwoord werd? Aarzel dan niet en neem contact op met onze klantenservice: happycustomers@usb-hubs.nl